Subject: Airhub - Test in Tallinn
From: "Mark-Emil Talivere" <[email-masked]>
To: Mait Rõõmus <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 15:33:17 +0200

Tere, Mait!

Kirjutan Teile seoses ettevõttega AirHub, kes hiljuti võttis meiega
ühendust, pakkudes võimalust testida nende "Drone in a Box" lahendust.
Oleme projektiga seoses kaasanud ka Politsei, kellel on valmidus osaleda
lahenduse kasutusvaldkondade testimisel.

Soovime seda testimist läbi viia Test in Tallinn programmi raames.
Programmi eesmärk on võimaldada innovaatiliste lahenduste katsetamist
reaalsetes tingimustes, pakkudes ettevõtetele vajalikku tugiraamistikku ja
testimiskeskkonda. Tallinn pakub antud juhul pinna, side ja elektri
infrastruktuuri, mis võimaldaks droonil iseseisvalt õhku tõusta ja
maanduda, ning Politsei testiks konkreetseid kasutusvaldkondi.

Meil puudub hetkel aga selge ülevaade, kas Eestis on selliste lahenduste
testimine õiguslikult ja tehniliselt teostatav. Kas oleks võimalik läbi
kitsama fookuse määratleda valdkond, kus seda tüüpi tehnoloogiat saaks
Eestis testida? Teie eksperthinnang ja suunised oleksid meile suureks
abiks.

Palun andke teada, kas saaksite siin nõu anda või osaleda arutelus
edasiste sammude kavandamiseks.

Parimat, Mark-Emil Talivere

Mark E. Talivere

Innovatsiooniekspert

strateegiakeskuse ettevõtlusteenistus

Tallinna Strateegiakeskus

6404316

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.